0 oy
117 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Merhaba. Tetonoz ilk doz aşıyı oldum. Fakat ikinci doz 3 hafta geçti i. Acil şehir dışına çıkmam gerekti. Sağlık ocağından da atamayınca aklımdan çıktı.  1 ay geç olsam 2. Dozu olur mu acaba bilgisi olan var mı?
Gebelik haftası 27+6

1 cevap

0 oy
14 Mart 2021 (531 puan) cevapladı
Zaten 2. Dozu tam 1 ay gecmeden vurmuyorlar . Çünkü bende öyle oldu hatta subt 14 de vurulmustum birdaha ki mart 15 idi ama yine de saglik ocağını arayip bilgi alabilirsiniz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 409 göst.
0 oy
2 cevap 277 göst.
0 oy
3 cevap 385 göst.

1,512,653 soru

24,671,890 cevap

367,297 kullanıcı

...