0 oy
247 göst.
2 Mart 2021 Tüp Bebek kategorisinde (483 puan) sordu
Merhaba arkadaslar 2 gündür bel ve kasık agrımın olmadıgını hissettim önceden egilip kalkarken bazen otururken agrılarım olurdu suan kalmadı ama daha cok yeniyim cok sık oturup dinleniyorum ondan mı bilmiyorum ama agrılarım olmaması normalmi yoksa bebege bisey olmus olabilir mi
Gebelik haftası 6 hafta

1 cevap

0 oy
2 Mart 2021 (1,740 puan) cevapladı
Asıl ağrının olmaması normal endişe etme 
2 Mart 2021 (483 puan) yorumladı
İçim rahatladı cok tşkederim.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 182 göst.
2 Mart 2021 Tüp Bebek kategorisinde Sinem2626 (483 puan) sordu
0 oy
3 cevap 217 göst.
11 Ekim 2025 Hamile Kalamama kategorisinde Dilaaannn (322 puan) sordu
0 oy
1 cevap 280 göst.
0 oy
3 cevap 649 göst.
18 Şubat 2021 Tüp Bebek kategorisinde Yureklifiliz (113 puan) sordu

1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...