0 oy
253 göst.
1 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (108 puan) sordu
Kızlar 3 aylık hamileyim çok fazla ağrım var acile gitsem bakarlar mı 
Gebelik haftası 12

3 Cevap

0 oy
1 Mart 2021 (267 puan) cevapladı
Bakarlar tabi niye bakmasinlar cok agrin varsa git hemen
1 Mart 2021 (108 puan) yorumladı
Tsk ederim:)
-Reklam-
0 oy
1 Mart 2021 (374 puan) cevapladı
Gidin tabi, bu kadar ağrı normal de olabilir. Olmayadabkr ihmale gelmez 
1 Mart 2021 (374 puan) yorumladı
Tabi bakarlar acilde
0 oy
1 Mart 2021 (465 puan) cevapladı
Bnce ihmal etme cnm git 

1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...