Progestani bende kullandim 2 çeşidi varmis ağızdan alinanda bende bas donmesi ve halsizlik cok yapti kullandığım sure zarfında uyudum uyuyunca kendime geldim doktora söylediğimde yapar dedi sıkıntı olmaz dedi ben alttan kullanamiyorum benim kullandığım bu
landigim
1,512,206 soru
24,666,284 cevap
366,994 kullanıcı