0 oy
115 göst.
1 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (194 puan) sordu

Kızlar 2 tarama testim yüksek çıktı doktor dwom swndıromlu olması çok yüksek dedi iç kanama var dedi  düşük riski az da olsa var dedi bebegin kesesinden sıvı alınması veya senden kan alınıp  yurtdışına gönderilmesi lazım dedi daha önce başına gelen varmı 

image

Gebelik haftası 13+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 328 göst.
25 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Mervem0 (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 285 göst.

1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...