0 oy
169 göst.
1 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (146 puan) sordu
Merhaba kızlar, belimden aşağıya bir ağrı giriyor sürekli ve bu gün eğilirken bile canım cıkıyor farklı bir saplantı oluyor bu normal mi yaşayan var mı 
Gebelik haftası 13+4

1 cevap

0 oy
1 Mart 2021 (1,301 puan) cevapladı
Bnmde oyle cnm cocuk yerlestıgı ıcın oluyo 20+6 olduk ara ara oluyo 2,3 gune gecıyo.Bazen yürümede bıle gucluk cekıyorum .Doktor kanaman yoksa endıselnme dedı .Aşırı agrın olursa acıle gıt ama muhahkak
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 223 göst.
0 oy
5 cevap 607 göst.

1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...