0 oy
207 göst.
1 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (859 puan) sordu
Kizlar yazılacağım da ne artıları var
Gebelik haftası 33+0

1 cevap

0 oy
1 Mart 2021 (881 puan) cevapladı
Nasıl yazılıyorsunus acaba ben aradm açmadım ar hastaneye gidince mi başvursam. Gebe okuluna ablam gitti çok memnun kaldı bende ki en gideceğim inşallah faydası oluyrmş
1 Mart 2021 (859 puan) yorumladı
Canım numarası var arıyorsun kayıt oluiorsun
1 Mart 2021 (881 puan) yorumladı
Yaa aradm da acan olmadı ya tekrar deneyim bi teşekkürler :)
1 Mart 2021 (859 puan) yorumladı
Bende camim yazmadı bi yazdığımda yazmisti
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 658 göst.
15 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emars (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 196 göst.
19 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eminemuhammed (158 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,081 göst.
5 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busra0646 (117 puan) sordu

1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...