0 oy
166 göst.
1 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim 6.hafyada kanamam oldu. Iğne kullandım ve artık çok şükür kanamam yok doktor kontrolüme bir hafta var. Ama ben çok tedirginim yani herşey o kadar normal ki hamile gidi değilim. Bebek hayatta mı yaşıyormu sürekli kafamda deli sorular bazen. Göğüslerim çok şişkin tamam herşey normal diyorum bazen hiç belirti yok böyle durum yaşayan varmı 
Gebelik haftası 10
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 907 göst.

1,512,562 soru

24,670,869 cevap

367,251 kullanıcı

...