0 oy
309 göst.
1 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (29 puan) sordu
17.haftalik hamileyim bir kaç gündür gaz sancim var. Ne yersem gaz yapiyor.siskinlikte var.doktora gittim.ilac verdi ama.yine devam ediyor.neden olabilir bu kadar.kasiklarima vuruyor sancısı. O kadar kötüyüm
Gebelik haftası 17

2 Cevap

0 oy
1 Mart 2021 (327 puan) cevapladı
1 kase yoğurda 1 tatlı kaşığı kimyon karıştırıp ye Bende aynı dertten müzdaribim
1 Mart 2021 (82 puan) yorumladı
Canım bende çok şık bu problemi yaşıyorum hamile değilim ama yoğurt ve maden suyunu karıştırıp ayran tarzında yapıp içerseniz bana çok çok iyi geliyor
-Reklam-
0 oy
1 Mart 2021 (992 puan) cevapladı
Günde bir bardağı geçmeyecek şekilde rezene içiyorum geçiyor bende. Aynısını yaşıyorum 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 447 göst.
0 oy
2 cevap 476 göst.
0 oy
0 cevap 136 göst.
24 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Fadime.! (30 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...