0 oy
2,251 göst.
28 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (125 puan) sordu
Merhaba arkadaslar esimle.kavga ettik cok kotu oldum agladim uzuldum kasigimda agri var acile gittim ama baska yere gonderdi uzak bi yere orayada gidemedim esim yok gitti evden. Evde yapabilcegim bisey var mi 
Gebelik haftası 23

14 Cevap

+1 oy
28 Şubat 2021 (41 puan) cevapladı
Hamile eşini bırakıp giden adama söylenecek çok şey var da şimdi sırası değil.Sakin ol kasılmışsındır iyice.Ara eşini seni hemen doktora götürsün sonra tepkini gösterirsin
-Reklam-
0 oy
28 Şubat 2021 (609 puan) cevapladı
Uzan dinlen stres  yapma  bol bol dua oku
0 oy
28 Şubat 2021 (201 puan) cevapladı
Eşini aramalısın küslük vakti değil 
0 oy
28 Şubat 2021 (300 puan) cevapladı
Öncellikle sakin  ol  cnm otur kafanı dinle düşünme bnmde sorunlarım oldu sinirden sabaha kadar aģladığım günler bir yerleri tekmelediğim Allahın izniyle bişey yoktur o sana güç verecek senden daha dayanıklı emin ol bnm öyle durumlarda kendini bana hatırlatması bnm güç kaynağım oldu tepinip tekme atıp hareket etmesi bn burdayım anne güçlü ol bnm için dayan demesiydi sende öyle yapmalısın üzülme kimse seni senin kadar düşünemez eşin olsa dahi sen bu durumdayken gittiģinden anlamalısın o yüzden toparlan bir kez daha evladın için güçlü ol ne takıcam onu de kendine ve yap bi çay yada kahve keyfine bak
28 Şubat 2021 (125 puan) yorumladı
Evet yavrum benim kac kere vurdu karnıma. Denicem takmamayi tesekkur ederim
1 Mart 2021 (300 puan) yorumladı
Rica ederim cnm rabbim yardımcın olsun ama yavrunu da unutma bak ne güzel bnde olduğu gibi tekmelemiş teselli vermiş onun için üzülme stres yapma
0 oy
28 Şubat 2021 (3,950 puan) cevapladı
Bizimde çok kötü kavgalarımız oldu ayrılma derecesine bile geldik kaç gün ağladım yemek felan yemedim ama çok şükür bebeğime hiçbirşey olmadı hassas olduğumuz dönemlerde üzerimize gelmeleri hoş degil ama ne yapıcaksın oluyor arada.

Moralini yüksek tut sen ve bebişinin sevdiği şeyleri yemeye çalış sol tarafına yat biraz sıvazla
0 oy
28 Şubat 2021 (226 puan) cevapladı
Eşini ara tabiki ne kadar kavga etsen de çocuğunun babası gece vakti bide sakin ol sinirlendiğin için bebek de etkileniyor kasılıyor
0 oy
28 Şubat 2021 (188 puan) cevapladı
Allah hepsinin belasini versin.onlar diygusuz kalpsiz umursamazlar.bizde kavga ettik sinirden agriyor.benimde ağrim var sinirden üzüntiden
28 Şubat 2021 (2,046 puan) yorumladı
Haklı olabilirsiniz ama beddua etme döner seni bulur iki canınla agzina bedduayi alma nacizane fikrim
28 Şubat 2021 (66 puan) yorumladı
Hayırlı akşamlar hanımlar öncelikle geçmiş olsun cnm bebişini kulağına almaya Allah nasip etsin analı babalı kuranla imanla büyütsün inşallah!!!
Hanımlar kimseye bela okumayın iyi bir şey değildir çünkü bi ucu sizi bulur
Her kezde ufak tefek tartışmalar olur tabikide ama önce sağlık ses iki taraftan çıkar
Tatlım hiç kafana takma inş her şeyin hayırlısı ama eşinde pişmandır !!!
0 oy
28 Şubat 2021 (188 puan) cevapladı
Bazen merak ediyorum erkeklerin nasil bu kadar kalpsiz umursamaz duygusuz umursamaz vicdansiz olduğunu merak ediyorum.sanki kalp deil taş taşiyorlar yüreklerinde
0 oy
28 Şubat 2021 (183 puan) cevapladı
Canım bende 12 haftalık hamileyim bende bugun tartışma yaşadım benımde tamsıyon gibi bir sorunum var sinirlenince tansiyon 13.8 oldu sonra oturdum ağlamadan sakınleştim bendede kasık agrısı oldu bir süre sonra uzandım sakınkestım gecti sanırım hormonlardan bizimde sinir sistemimiz bozuluyor sakın kalmaya çalış kendını sakınletir bebegıne aldıgın esya varsa onlara bak sakınles kendı başınada hastaneye gitme bu durumda başın döner bsy olursun Allah korusun Allahım izniyle bsy olmaz biz anneyiz haklı da olsak bebegımız için sakın kalmalıyız bu stres bizi ve bebegımız üzüyor babalara bsy olmuyor kendını düşünmuyorsan o anda bebeğini düşün sakın kalmayı ögren bende 3 ayı doldurdum eşimle 2 defa tartıstık ilkınde büyük tepki verdim agladım üzüldüm sonra kendıme kızdım ve şuan sakın kalmayı tercih ederıyorum hormonlar yüzünden bizde Bı huysuz olduk bunuda kabul edelim ama
0 oy
28 Şubat 2021 (195 puan) cevapladı
Canim benim bende biraz önce tartıştım cok kotu oda küstü gitti uyudu. Bende 8 haftalik hamileyim defalarca kustum midem bulandı ve kasigimda agri var benimde. Suan seni çok iyi anlıyorum ama keşke eşler biraz daha duyarlı olsa bu hormonlar beni alt üst etmiş durumda Rabbım yardımcımız olsun :(
0 oy
28 Şubat 2021 misafir cevapladı
Kasiginda agri varsa korkmana gerek yok kanama vs olmadığı sürece panik olma. Yatıp uzan dinlen canim.
0 oy
28 Şubat 2021 (270 puan) cevapladı
Uzan dinlen bebeğin hareketlerine dikkat et canım başka yapacak bisey yok bence iki gün önce oğlum dudağına krem sürmüş görmemişim diye dayak yedim göZlerim yanagim morardı 
28 Şubat 2021 (17 puan) yorumladı
Siz ciddi misiniz? Kaç haftalık hamilesiniz? Nolur durmayın o adamın yanında
1 Mart 2021 (270 puan) yorumladı
26 haftalık hamileyim ve bu ilk değil canım durmadım ki napcam sahibi çıkacak ailemyok ve yalvaririm dua et mahkememiz var mahkeme bitsin hayırla sonuclansn boşanma olmasın nolur
3 Mart 2021 (17 puan) yorumladı
Allah yardımcınız olsun tüm dualarım sizinle. Ama şikayet edin ya da ne bileyim kadın sığınma evleri vs bir arayın görüşün.
0 oy
28 Şubat 2021 (477 puan) cevapladı
Yapmayın lütfen benimde ilk hamileliğimde kavga ettik sitrest üzüntü  beğimden oldum umursamayın ne yazik ki onlar bizi anlamıyor siz kendinizi ve bebeğinizi düşünün 
0 oy
28 Şubat 2021 (494 puan) cevapladı
Canim bende 12 haftaligim ilk haftalarda benim psikolojim bozuktu ve eşinle cok kavga ediyorduk karnıma kramplar girdi bir şey olacak sandim yattım dinlendim rabbimin izniyle gecti ve kontrole gittiğimde her şey iyiydi sakin ol simdi dua et guzel şeyler düşünmeye çalış bir şey olmaz rabbimin izniyle

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 686 göst.
1 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozge25 (394 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,035 göst.
0 oy
10 cevap 2,103 göst.
0 oy
5 cevap 1,511 göst.

1,512,812 soru

24,674,101 cevap

367,434 kullanıcı

...