0 oy
142 göst.
27 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (169 puan) sordu
Arkadaşlar kaç gündür hastanede yattım iki gün oldu çıkalı nst de ağrılarım çıktı doktor nidicard ilaç yazdı evde kullanmam için günde 4 defa kullanacağımı söyledi. Afedersiniz ama bugün sürekli büyük tuvaletimi yapıyorum ve ara ara midem bulanıyor sizce normal mi 
Gebelik haftası 33+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...