Hadi gelin Cevapsız soruları bitirelim
424 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde
düzenledi

-Hanımlar 18 haftalık hamileyim ve hiç miğde bulanmad  Acaba bir sorun varmı. 

Gebelik haftası 18.hafta

19 Cevap

0 oy

Daha ne istiyorsun canım benim

0 oy

Hiç bir sıkıntı yok bundan emin olabilirsiniz. Her şey yolunda. Hatta doktorum bana miğde bulabtılarının bir çoğu psikolojik demişti. Mesela ben de hiç aş ermedim

Valla ben o psikolojik işine katılmıyorum. Benim gebelik tam bir işkence idi
0 oy

Narhat olma bende hamileyim heç midem blamyor


0 oy

Məndə 9 həftəlik hamiləyəm heç ürəyim bulanmır

0 oy

27 hafta olacam hala bulantim yok herkesde bulanti olacak diye bisey yok. Sevinmeniz lazim bulanti olmuyor diye dua edin de hic olmasin

Bencede katiliyorum sevinmelisiniz.Çünkü düşün 9 ay bulantı çekiyorum doğurana kadar dayanması zor ama sabır mecburen.O yüzden şükret
0 oy

Mende hamileyem hec ürek bulantim olmuyub indiyene kimi.indi 24 heftelik hamileyem.


0 oy

Cnm bende 20 haftalıgm mide bulantısı nedir bilmm çok şükür her insan farklıdr Hadda her gebelik bı sorun yok 

0 oy
(1,624 puan)

Ayyy daha ne istiyorsun =)) benim annemin de 3 çocuğunda da olmamış. Babanemde de olmamış. Bana şaşıp kalıyorlar. Benim 2 aydır ne cektiğimi bi ben biliyorum bi Allah=(

+1 oy
(592 puan)

Daha ne istiyosun :((  ben hayattan soğudum resmen bi an önce bitmesi için sürekli dua ediyorum allah kimseye yasatmasin bunu yaşamayan anlayamaz 

+1 oy
(1,111 puan)

Bende 26 haftalık hamileyim daha hiç nidem bulanmadı gayet normal. Ama bu sayfada anladım ki bizim hamileler cok meraklı mide bulantısına canım ne guzel işte miden bulanmıyo bebeğin daha guzel besleniyor 

0 oy

10+4 hayattan soğudum artık hiç birşey yiyemiyorum çoğu zaman ac kalıyorum oglu da bu kadar yoktu çok hafifti ama bu defa berbat herşey kokuyor

0 oy

Masallah de kiz nazar deymesin benim 9aya kadar mide bulantisi kusmalarim oluyor dogurana kdar bi deri bi kemik kaliyom hic zarari yok insallah hep boyle devam edersin Allah kucagina vermeyi nasip etsin 

0 oy
(150 puan)

Bende 18 haftaligim hiç midem bulanmadi 

0 oy
(118 puan)

:Dyok tatlım ne sorunu olacak şükret haline sorunsuz bir gebelik geciriyorsun masallah

0 oy
(91 puan)

geçti artık öncesindede olmadıysa ne güzel işte 

0 oy
(27 puan)

Ne güzel maşallah normal her insanın  bünyesi farklı 

0 oy
(183 puan)

Bende.23+1 im bu zamana kadar hic bulanmadi cok sukur oglum cok hareketli

0 oy
(934 puan)

18.haftana kadar kaç kere doktora gidip bebeğinin iyi olduğunu görmedin mi hiç? Bulantiyla bebeğinin sağlığı arasında bi bağlantı yok. Bulantinin olmaması senin şansın cnm. Ne güzel işte. 

0 oy
(109 puan)

Bende yasamadim  neguzel iste sorun olurmu hic :))

İlgili sorular

26 cevap 330 göst.
11 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tüpannesi (32 puan) sordu
6 cevap 161 göst.
7 cevap 169 göst.
4 cevap 96 göst.



...