0 oy
306 göst.
26 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (259 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık hamileyim ne zman uyansam karin üstü yatmisim bunun bebeğime zarari var mı?
Gebelik haftası 12

3 Cevap

0 oy
26 Şubat 2021 misafir cevapladı
20 li haftalara kadar bir sıkıntı yok ama alismak icin sirt ve gogus kismina destek ile yatın.
-Reklam-
0 oy
26 Şubat 2021 (1,274 puan) cevapladı
Canim daha erken ama ben 16 haftamdayim ve hareketleri hissettiren sonra yavaş yavaş alistiriyorum kendimi anca alışıyor insan
0 oy
26 Şubat 2021 (271 puan) cevapladı
Dün banu çiftçi diye bi doktorun videosunu izledim bu yatışla ilgili 6.aya kadar sorun değl ama sonrasında sırt üstü yatmaka damarlara baskı yaptığı için çocuk beslenmede sıkıntı yaşar diyordu 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 455 göst.
21 Aralık 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ask07 (219 puan) sordu
0 oy
1 cevap 176 göst.
0 oy
2 cevap 334 göst.

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...