0 oy
99 göst.
26 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (169 puan) sordu
Arkadaşlar nidicard kullanan var mı erken doğum riskim var nst de ağrı çıktı doktor hastanede yatış verdi bir kaç gün yatıp çıktım ilaci kullanmaya devam ediyorum ağrılarım azaldı ama tamamen geçmiyor ve akintimda çok arttı 1parmak acikligimda varmış normal mi sizce herşey
Gebelik haftası 33

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 765 göst.
0 oy
3 cevap 499 göst.
4 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Serife_123. (10 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...