0 oy
547 göst.
25 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (998 puan) sordu

Kızlar merhabalar , yaklaşık 3 haftadir aşırı kaşıntım var . Başlarda boyun bölgemde vardı gittikçe arttı şimdi nerdeyse tüm vücudum da var . Sürekli kasiniyorum çok zor bir durum . Korkuyorum bebeğime zarar vericek diye . Doktora gidicem en kısa zamanda ama böyle bir durum yaşayan da var mı acaba ?

image

Gebelik haftası 13+6

1 cevap

0 oy
25 Şubat 2021 (3,588 puan) cevapladı
Bir an önce gidin derim uyuz gibi yada karaciğer enzimlerinize baktirin Ast Alt 

Normal gözükmüyor 
25 Şubat 2021 (3,588 puan) yorumladı
Olmaz da aksatma canım erken önlem almak iyidir
25 Şubat 2021 (998 puan) yorumladı
İnşallah bebisime bişi olmasın tek isteğim o . Gidicem 1 2 gune nasipse
25 Şubat 2021 (3,588 puan) yorumladı
Pazartesi :)
25 Şubat 2021 (998 puan) yorumladı
Ctesi gidicez inşallah :D yasaklarda doktora gidilebiliyor
25 Şubat 2021 (3,588 puan) yorumladı
Hadi insallah
-Reklam-

1,512,209 soru

24,666,294 cevap

366,996 kullanıcı

...