0 oy
202 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Bu hastanede doğum düşünüyorum. Normal doğum ilk gebeliğin yine normal istiyorum bazı dr lar sezeryanci oluyor. Ben öyle olsun istemiyen doktor tavsiyeleriniz varmidir

1 cevap

0 oy
24 Şubat 2021 (24 puan) cevapladı
Bende o hastaneyi merak ediyorum. Siz şimdi hangi hastaneye gidiyorsunuz
24 Şubat 2021 (4 puan) yorumladı
ben daha hıc bırıne gıdemedım arastırıyorum 5 haftalıgım henuz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 95 göst.
16 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur munuklu (55 puan) sordu
0 oy
1 cevap 159 göst.
16 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur munuklu (55 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,938 göst.
3 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde Hatice123 (24 puan) sordu
0 oy
5 cevap 394 göst.

1,512,674 soru

24,672,167 cevap

367,320 kullanıcı

...