0 oy
351 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Ayın 9 unda adet oldum Galiba çünkü 3gün kanamam oldu adet oldum tamam dedim bugun 24 şubat bugünde kanamam geldi anlamadım sizde yerleşme kanaması olabilirmi hamile olabilirmiyim bir ayın içinde ikinci kez kan geliyo 

4 Cevap

0 oy
24 Şubat 2021 (139 puan) cevapladı
Yerleşme kanaması pembesi renk olur canım.. test yapmadın mi 
-Reklam-
0 oy
24 Şubat 2021 (597 puan) cevapladı
Kanama kesilince test yaptır canım o zaman anlaşılır kesin bişey diyemem 
24 Şubat 2021 (19 puan) yorumladı
Dün kan gelmeden önce yaptım yok çıktı bugun kananam geldi
24 Şubat 2021 (597 puan) yorumladı
Negatif çıkmışsa yok canım çünkü gebelik olmuş olsaydı yerleşme kanaması bile olsa iki çizgi çıkardı Rabbim nasip etsin inşallah adetlerin içinde doktora görün derim canım
24 Şubat 2021 (628 puan) yorumladı
Testte yok cikmissa hamile değilsin en azından silik çıkardı hamile olsan başka bı sorun olabilir miyom yada başka bi kist doktora gidin baktırın kendinize
24 Şubat 2021 (19 puan) yorumladı
Ama kan bitince yapsam
0 oy
24 Şubat 2021 (2,386 puan) cevapladı
Yerlesme kanaması olamaz
0 oy
24 Şubat 2021 (718 puan) cevapladı
Muayene etmeden bilemem ;))))) kız ne bilelim hamilemisin

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,256 soru

24,666,879 cevap

367,044 kullanıcı

...