0 oy
413 göst.
2 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu

Kizlar selam 7 haftalik hamileyim en son 5 haftalikken gttm kalp atisi yoktu yurt disindan turkiyeye geldim ayin 18 inde randevum yurt disina gidince yani korkuyorum bisey olcak diye kalp atisini duymadim ya daha ondanmidir korkum kalp atisi olmayan dusuren kalbi duran bayanlar nasil ogrendiniz doktora gtmeden once bi belirti oluyirmu kendi kendimin psikolojisini bozuyorum:(   

4 Cevap

0 oy
2 Ekim 2018 (2,898 puan) cevapladı

Doktorda bile 6 haftalikkeb net duyulmamisti :) mercimek kadar daha annesi nasik belirtisi olsun kalp atisinin. Skma canini gidincr duyarsin

-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2018 (541 puan) cevapladı

Öncelikle hayırlısı olsun inşallah bir kere kalp atışı 7. Haftadan itibaren duyuluyor 5. Haftada kese bile görülemiyebilir 6. Haftada kese 7+3te kalp atışı duyduk o yüzden stres yapmak yerine hazır türkiyedeyken bu hafta dr a tekrar gidebilirsiniz 

0 oy
2 Ekim 2018 (1,129 puan) cevapladı

Bes haftalıkken kalp atisi duyulmaz ki zaten daha cok küçük. Kalbini  ferah tut

0 oy
2 Ekim 2018 (85 puan) cevapladı

Ben tam gittim 8 haftalıkken tamamen duyuyorsun ama şu önemlerde biraz dikkat et tutunma dönemleri

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 597 göst.
15 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Umutt (67 puan) sordu
+1 oy
4 cevap 531 göst.
0 oy
15 cevap 992 göst.
0 oy
4 cevap 382 göst.
24 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Derya Derin (16 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...