0 oy
156 göst.
23 Şubat 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (52 puan) sordu
Merhabalar göğüs pompası için ne düşünüyorsunuz ne önerirsiniz ☺️
Gebelik haftası 22

2 Cevap

0 oy
23 Şubat 2021 (2,394 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Manuel alma imkanın varsa elektirikli al sagmakls zaman kaybetmezsin, ben başkasından temin ettim kendim mochi aldım vakum yaparak sagiyormus yani aslinda sagmak icin değil bebek emerken diger gogusten akıp giden sütü toplamak için baya iyi diyorlar
-Reklam-
0 oy
23 Şubat 2021 (1,850 puan) cevapladı
Gerekli olup olmayacağı doğumdan sonra belli oluyor imkanınız varsa acele etmeyin derim . Benim bebeğim kuvezde kalınca eczaneden wee baby elektrikli olanı almıştı eşim memnun kaldım 

1,512,699 soru

24,672,548 cevap

367,342 kullanıcı

...