Dün kanamam oldu acile gittik alttan ultrason tuttu bebek yok dedi.
Boş gebelik dedi.
Çok kötü oldum o cevgele çıkmak. Alttan muane.
Sabahı zor ettim kendi doktoruma gittim bugün sabah bebeğimi gördük şükür.
Kalp atışı için haftaya gideceğiz. 6+5
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı