0 oy
337 göst.
22 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Arkadaşlar 37 haftaligim bebeğim kendini aşağı iktirir gibi yapıyor bu baskı çok oluyor ard arda tekrarlıyor afedersiniz büyük abdestim geliyormuş gibi oluyor nedenini bilen varmı acaba
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

4 Cevap

0 oy
22 Şubat 2021 (389 puan) cevapladı
çok normal yeri daraldi artik kendini doğuma hazirliyor
-Reklam-
0 oy
22 Şubat 2021 (547 puan) cevapladı
Doguma hazirlik canim benimde oyle asagiya hareket ediyo sanki
0 oy
22 Şubat 2021 (1,156 puan) cevapladı
Canim bebeginin kilosu kac acaba normal dogummu olacak birde cinsiyeti ne 
23 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
2.850 idi geçen hafta normal doğum olacak kızımı bekliyorum
0 oy
22 Şubat 2021 (64 puan) cevapladı
Evet canım normal. şuan 37. haftadayim. Bir haftadır bende oyle baskı hissediyorum. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 391 göst.
12 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hurinehir (703 puan) sordu
0 oy
2 cevap 474 göst.
13 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kumru gulten (24 puan) sordu
0 oy
3 cevap 750 göst.
23 Nisan 2020 Doğum kategorisinde Mervealtun (185 puan) sordu

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...