0 oy
179 göst.
22 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
Merhabalar 29 haftalık gebeyim el parmaklarım günde 6-7 defa karıncalanıyor normalmidir acaba 
Gebelik haftası 29

2 Cevap

0 oy
22 Şubat 2021 (416 puan) cevapladı
Gebelikte kilo artışı ve odemden dolayı el bileğinde elin sınırının geçtiği kanal daralır, bı yüzden sinire baskı artar bu da uyuşukluk ve ağrı yapar, bir dinlenme splinti veya el ateli alarak rahatlayabilirsiniz
-Reklam-
0 oy
22 Şubat 2021 (432 puan) cevapladı
Bende de oluyor magnezyum verdi bana 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 108 göst.
20 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busra2131. (21 puan) sordu
0 oy
5 cevap 307 göst.
0 oy
0 cevap 121 göst.
0 oy
0 cevap 121 göst.
12 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nergis123 (112 puan) sordu

1,512,486 soru

24,669,900 cevap

367,198 kullanıcı

...