0 oy
413 göst.
2 Ekim 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (216 puan) sordu
Bi adet agrisi ve pembe leke ile acil doktora gittim hersey normal dedi acilmam varmi diye bakti yok. Nst ye bagladi agri yok. Alttan muaynede icimde enfeksiyon ve mantar oldugunu bunun kanama yaptigini soyledi ilac verdi bi dunya. Bebisim 2.750grammis dogana kadar 4 u gecer masallahi var dedi suan devam.ediyor o acik renkli leke akinti seklinde geliyor arada

1 cevap

0 oy
2 Ekim 2018 (227 puan) cevapladı

Geçmiş olsun bebeginede maşallah saglicakla kucagina al

2 Ekim 2018 (2 puan) yorumladı
Sagolasin cnm amin hep beraber ins
-Reklam-

1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...