0 oy
388 göst.
22 Şubat 2021 Doğum kategorisinde (115 puan) sordu
Son adet tarihim 13 haziran acaba tam olarak ne kadarlık hamileyim doktor 37 haftalık diyor bu uygulamaya göre de 36 haftalık oluyorum fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim Allah razı olsun 
Gebelik haftası 36+2

5 Cevap

0 oy
22 Şubat 2021 (1,656 puan) cevapladı
Son adet gunune gore doğum yaparsın canım o ultrasonda önde gocuktugı için öyle demiştir
22 Şubat 2021 (115 puan) yorumladı
Kilosu düşük dedi 2 300 dedi
22 Şubat 2021 (1,182 puan) yorumladı
Evet biraz hafta ortalamasına göre düşük ama her bebek aynı olamıyor ki o haftada fazla olanda oluyor biraz daha az olanda toparlar inşallah oda benim kardeşim 2800 doğdu ertesi gün çıktılar bişeycik de olmadı şimdi koca kız oldu görsen bu nasıl bu kadar büyüdü dersin sıkma canını sağlıkla kavuş evladına
-Reklam-
0 oy
22 Şubat 2021 (1,679 puan) cevapladı
Ultrason bebek gelisimine göre hesapliyormus canım son adet tarihin önemli diye biliyorum
0 oy
22 Şubat 2021 (516 puan) cevapladı
1 hafta oynayabilir hem 1 haftanın çok da bi önemi yok bence ultrasonda kaç haftalık çıkıyor 
0 oy
22 Şubat 2021 (812 puan) cevapladı
Birebir aynıyız. Bugün 36+3 çıkıyor. Yani içinde olduğumuz haftayı söylüyorsa doktorun 37.hafta diyor olabilir. Ayın 8'inden başlayan haftada 38+ günlerde sezaryen doğum yapacağım ben. 
0 oy
22 Şubat 2021 (1,182 puan) cevapladı
36 yı doldurmuşsun 37 ci haftanın içindesin ya o yüzden demiştir öyle 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 646 göst.
22 Şubat 2021 Doğum kategorisinde Hilal 4956 (115 puan) sordu

1,512,725 soru

24,672,956 cevap

367,373 kullanıcı

...