0 oy
197 göst.
22 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Kızlar bakar mısınızz. İsim konusunda çok kararsızım Eslem Allaha teslim olmak demek, Asel cennetteki bal ırmağı. Bilemedim hangisini koysam 
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
22 Şubat 2021 (812 puan) cevapladı
Bence Eslem olmali. Hayallerimdeki isim di  insallah kizim olunca olacak. Şimdi oglusuma bulduk isim 
22 Şubat 2021 misafir yorumladı
Esleme bide eskiden erkek sahabelere verilirmiş deniyor
22 Şubat 2021 (812 puan) yorumladı
Ben arastirdigimda sadece Allaha teslim olmak çıkıyordu. Cok hoş naif bir isim bence canim . Asel hem herkeste var hem belli mi  anlami tam bilmiyorum
-Reklam-
0 oy
22 Şubat 2021 (64 puan) cevapladı
Asel çok güzel bir isim yeğenimin ismi

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,388 göst.
0 oy
4 cevap 395 göst.
0 oy
5 cevap 616 göst.
0 oy
8 cevap 412 göst.
2 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Candyy (106 puan) sordu

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...