0 oy
166 göst.
22 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (349 puan) sordu
Kan sulandırıcı ve coraspin kullananlar hemoroid sorununuz var mı kanama olunca neler yapiyorsnz y
Gebelik haftası 17

1 cevap

0 oy
22 Şubat 2021 (775 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum. Gebelikten önce de hemoroidim vardı malesef. Kanamaya yapacak bir şey yok sadece ağrı ve şişlik çok azdiginda doktorun verdiği kremleri kullanıyorum. Hamazinc ve anestol verdi bana. 
22 Şubat 2021 (349 puan) yorumladı
Benm çok kanadı korktum. Proctolog kullan dedi
22 Şubat 2021 (775 puan) yorumladı
Proctolog da iyidir. Düzenli kullanirsaniz güzel tedavi ediyor.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 109 göst.
22 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozzge (349 puan) sordu

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...