Merhaba doktora perşembe günü kntrl gittim bebeğim 7.6 olması gerekirken ultrasyonda 7.1 normal mi böyle bir şey yaşayan oldu mu
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı