0 oy
670 göst.
21 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (736 puan) sordu

Merhaba doktora perşembe günü kntrl gittim bebeğim 7.6 olması gerekirken ultrasyonda 7.1 normal mi böyle bir şey yaşayan oldu mu 

image



6 Cevap

0 oy
21 Şubat 2021 (3,871 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Normal benim 7+6 olması gerekirken 6 haftalıkti. Hiç bişey olmaz. Şimdi 22 haftalığız.
-Reklam-
0 oy
21 Şubat 2021 (910 puan) cevapladı
Geç döllenme olmuştur 5 günden bişey olmaz 
0 oy
21 Şubat 2021 (1,235 puan) cevapladı
İlerleyen zamanlarda ileride olabilir canım gayet normal
0 oy
21 Şubat 2021 misafir cevapladı
Benim her gittiğimde 4 gün falan geriden geliyor sordum doktora geri değil ki dedi bu cihazlar birebir aynı yapamaz dedi 
21 Şubat 2021 (736 puan) yorumladı
Evet mantıklı doktor da zaten haftasına uyumlu dedi ama yinede içimi kemirdi
21 Şubat 2021 misafir yorumladı
Bende öyleydim canım ama bildiğim kadarıyla 2 hafta kadar olunca sorun olmuyo diye biliyorum
0 oy
21 Şubat 2021 (6,107 puan) cevapladı
Benimde 1 hafta geriden geliyor Dr geç döllenme olabilir sorun olmaz dedi
0 oy
21 Şubat 2021 (3,950 puan) cevapladı
Benimkide ilk sıralar 1 hafta gerioen geliyordu geç döllenmeden dolayı şuan 18 haftalığız yakaladı gününü sen adet tarihine göre hesapla hep
14 Ekim 2022 (2 puan) yorumladı
Merhaba bebeğinizin cinsiyeti belli oldu mu şimdiden hayırlı olsun

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 550 göst.
0 oy
0 cevap 251 göst.
0 oy
0 cevap 220 göst.

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...