Bende ikizlere hamileyim canım hiç düşünmedim ikisininde doğum kanalına girmesi baş aşağı olması gerekir bu sefer normal olurken diğeri gelmezse sezeryana alınırsın odaha zor olur
1,512,662 soru
24,672,035 cevap
367,306 kullanıcı