Bende ikizlere hamileyim canım hiç düşünmedim ikisininde doğum kanalına girmesi baş aşağı olması gerekir bu sefer normal olurken diğeri gelmezse sezeryana alınırsın odaha zor olur
1,512,681 soru
24,672,240 cevap
367,325 kullanıcı