0 oy
381 göst.
19 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (276 puan) sordu

Kızlar, 8 haftalık gebeyim ama göbeğimin sağ tarafında şişlik var acaba bebek oraya mı yerleşmiş. ZManla eşitlenir mi? :'(

Gebelik haftası 8

2 Cevap

0 oy
19 Şubat 2021 (277 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
8 haftalik cok küçük disaridan senin farkedemeyecegin küçüklükte yani canım bi doktoruna sor istersen aydınlatır 
-Reklam-
0 oy
19 Şubat 2021 (335 puan) cevapladı
Benim de sol tarafta yumruk kadar şişlik var 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 131 göst.
0 oy
1 cevap 210 göst.
3 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gul 04 (596 puan) sordu
0 oy
3 cevap 271 göst.
–2 oy
0 cevap 264 göst.

1,512,683 soru

24,672,268 cevap

367,325 kullanıcı

...