0 oy
326 göst.
19 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (326 puan) sordu
Merhabalar ben lavabodan çıkar çıkmaz bile idrar à sıkışık gibi hissediyorum bazen geçiyo ama genelde böyleyim .. bu normalmi. . 
Gebelik haftası 30

3 Cevap

0 oy
19 Şubat 2021 (68 puan) cevapladı
Bende aynı durumdayım sürekli tuvaletim varmış gibi yada saatlerce tutmuşum gibi 
19 Şubat 2021 (326 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
19 Şubat 2021 (971 puan) cevapladı
Normal kuzum bebegin idarr kesesini sıkıştiriyo yukari ciktiginda his azalir ayakta kaldikca artar bu his
19 Şubat 2021 (326 puan) yorumladı
Evet allahtan yatarken gecyo
0 oy
19 Şubat 2021 (144 puan) cevapladı
Bende ayni dertten muzdaribim ,biktim.artik tuvalete gitmekten ozellikle geceleri uyku falan kalmadi yattigimda daha cok geliyor. :(  

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 892 göst.
0 oy
3 cevap 320 göst.
0 oy
2 cevap 292 göst.
0 oy
4 cevap 928 göst.
7 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emine1455 (166 puan) sordu

1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...