0 oy
301 göst.
19 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar merhaba. Manisa sehir hastanesinde Mehtap Yücedağ kadın d. Giden var mı ona bi yakınımdan iyi diye duydum o doktor. Aranızda giden var mı. Ilk kontrolüme gidicem ayın 25inde. Biraz tedirginlik var ister istemez ilk gebeliğim 

1 cevap

0 oy
1 Mayıs 2021 (58 puan) cevapladı
Benim ikinci gebeligim bende ona gidiyorum 22 haftaligim sezeryan olucak benim bakalım inşallah memnun kalırım sen yaptınmi doğum ?
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 146 göst.
0 oy
0 cevap 89 göst.
0 oy
2 cevap 807 göst.
4 Ocak 2021 Doğum kategorisinde Hndnkuzey (8 puan) sordu

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...