Senesini bilmemde bizimde oğlumuz olcak çoğunlukta erkek demiş sağ salim alalım bebisleri.kucagimiza
Benim ilk hamileliyimde erkek senesiydi herkesin oğlu oldu bi benim kızım oldu şimdi yine erkek diyolar benim 2 ci kızçem olcak
1,512,683 soru
24,672,268 cevap
367,325 kullanıcı