0 oy
1,087 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Merhabalar ben 20 haftalık gebeyim.Sol kasigim pıt pıt atıyor.Arada sağ tarafta bezen de her iki tarafta aynı anda.Acaba bebek hareketi mi eğer öyleyse sürekli atması normal mi ve çok aşağıda olmuyor mu?
Gebelik haftası 20

2 Cevap

0 oy
18 Şubat 2021 (1,301 puan) cevapladı
Bebek hareketi cnm atabılır normal göbek delıgının altında bebek suan ılerkı haftalarda yukarı cıkıyor 
-Reklam-
0 oy
18 Şubat 2021 (249 puan) cevapladı
Ben onu 30. Haftada yasamaya basladim. Damar atmasi oluyormus. Gerilme arttigi icin damarlarin atisini daha fazla hissedebiliyormusuz. 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 556 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pinar01 (5 puan) sordu
0 oy
2 cevap 668 göst.
0 oy
4 cevap 948 göst.
14 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sinem001 (4 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,209 göst.
15 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasak13 (676 puan) sordu

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...