0 oy
556 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Merhabalar ben 20 haftalık gebeyim.Sol kasigim pıt pıt atıyor.Acaba bebek hareketi mi eğer öyleyse sürekli atması normal mi ve çok aşağıda olmuyor mu?
Gebelik haftası 20
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
18 Şubat 2021 (1,353 puan) cevapladı

Bebek hareketi canım:)Benimde o haftada başladı. Benimde sağ kasıkta başladı pıt pıt aynen normalmiş.Zamanla daha yukarda hareket hissediyormuş insan.

-Reklam-
0 oy
18 Şubat 2021 (1,223 puan) cevapladı
Bebeğin hıçkırıyor canım bende olmuştu dr a sordum hıçkırıyor dedi 20 li haftalarda

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,089 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pinar01 (5 puan) sordu
0 oy
2 cevap 678 göst.
0 oy
4 cevap 949 göst.
14 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sinem001 (4 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,212 göst.
15 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasak13 (676 puan) sordu

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...