0 oy
305 göst.
18 Şubat 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (1,085 puan) sordu
kızlar daha önce 3 dusugum var boş gebelikten dolayı kürtaj olmak zorunda kaldım doktor klomene başlattı bu ay 5 yumurtam olmuş boyutlarında 18 20  dedi catlatma iğnesi verdi akşam 8 de benim durumumda olan var mi 

3 Cevap

0 oy
18 Şubat 2021 (124 puan) cevapladı
Bende Ocak ayında düşük yaptım bugün adetimin 4 günü klomene başladım bakalım hayırlısı ,daha öncede klomenle hamile kaldım çatlama iğnesi vurulmadim  ama düşük oldu bu ikinci denemem rabbim. Hayırlısını versin
18 Şubat 2021 (1,085 puan) yorumladı
benim hamile kalmamda sıkıntı olmuyor ama düşük oluyo sürekli klomen sağlıklı yumurta oluşsun diyemi veriliyor yoksa hamile kalmayı kolaylaştırsın diyemi bilginiz varmi
18 Şubat 2021 (124 puan) yorumladı
Klomen yumurtanın büyümesini sağlıyor hamile kalmayı kolaylaştıriyor
-Reklam-
0 oy
18 Şubat 2021 (124 puan) cevapladı
Klomene düşükten hemen sonrami başladınız 
18 Şubat 2021 (1,085 puan) yorumladı
4 ay sonra basladik
0 oy
18 Şubat 2021 (35 puan) cevapladı
Aynı şekilde bende şuan 2kizima hamileyim canım Allah'ın izniyle seninde olur ama çok dikkatli ol doktorun saatlerine uy ve elinden geldiği kadar hareketlerini kisitla Allah'ın izniyle güzel haberi alırsın 
18 Şubat 2021 (1,085 puan) yorumladı
çok sağolun sizde kucağınıza alın inşallah yavrularınızı
18 Şubat 2021 (35 puan) yorumladı
İnşallah canım

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 609 göst.
0 oy
1 cevap 543 göst.
0 oy
7 cevap 677 göst.
0 oy
2 cevap 467 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...