0 oy
158 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (59 puan) sordu
Manisa şehir hastanesinde Ertaç gümüşe giden varmı ben ona gidiyorum o iyi dediler ama soru sorunca sinirleniyor gibi geldi bana bide ona gittiğimde beri hep bir kusur buldu psikolijimi bozdu sizce devam etmeli miyim yoksa önereceğiniz daha iyi bı doktor varmı bu arada 36 hafta olduk 31 haftadan beri ona gidiyorum
Gebelik haftası 35+6

1 cevap

0 oy
18 Şubat 2021 (4 puan) cevapladı
Canım ben de 38+4teyim Serdar Erman a gidiyorum 9 aydır çok da memnunum. Çok güzel bilgilendiriyor ve hep korkumuzu heyecanımızı da yatıştırmıştır. Ertaç Bey i bilmiyorum ama Serdar Bey i tavsiye edebilirim 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 200 göst.
28 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysse.01 (79 puan) sordu
0 oy
1 cevap 170 göst.
0 oy
1 cevap 198 göst.
17 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Buseenrr (49 puan) sordu
0 oy
5 cevap 665 göst.

1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...