Kızlar sezeryan olmak istiyorum kendi isteğim doğrultusunda epilepsi hastası olduğum için. Sizce sezeryan doğumu kaçıncı haftada yaparlar normal doğum 2 mayıs gözüküyor şuan 29+4 hafta
1,512,337 soru
24,667,949 cevap
367,096 kullanıcı