0 oy
430 göst.
17 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (228 puan) sordu
Kızlar ilk oğlum kolikti 1 buçuk yaşına kadar sürdü şuan 33 haftalık hamileyim aksam olunca bagirsaklarimjn gaz sesi bitmiyor korkuyorum tekrardan kolik bebegim olacak diye annedeki gaz problemi bebege geçer mi acaba 
Gebelik haftası 33+1

2 Cevap

0 oy
17 Şubat 2021 (1,447 puan) cevapladı
Malesef geçiyor  canım ya ,komşum aynı kendini bildi bileli gaz sorunu yaşayan bi kadın onun oğluda kolikti sütten geçiyor sendeki herşey
-Reklam-
0 oy
17 Şubat 2021 (3,529 puan) cevapladı
Hiç inanmam. Zaten çocuklar doğunca bağırsakları yemekle dolmaya alışıyor. Çok emen sütü çok olan annenin bebeği de gazlı oluyor. Gazı çıkarmayı bil. Ara ara çıkar. Çocuğu sıcak tut. Gaz da yinede olacak. İlk defa yemekle buluşuyor bağırsak. Bir zamanı dönemi var. 
17 Şubat 2021 (228 puan) yorumladı
Ilk çocukta yaşayınca tekrarı korkutuyor hiç bisey fayda etmiyor çünkü inş korktuğum gibi olmaz
17 Şubat 2021 (3,529 puan) yorumladı
Yani gazı var muhtemelen ama eğer gıda alerjisi yoksa diğer hiçbir neden senden çocuğa gaz yapmaz. Gazlı bebek iyi yemek yiyen bebek tir. Zordur evet bakması ama boğazlı çocuk iyidir

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 327 göst.
25 Şubat 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Melisa18 (111 puan) sordu
0 oy
5 cevap 729 göst.
0 oy
0 cevap 202 göst.
11 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Rabiaa16 (1 puan) sordu
0 oy
0 cevap 294 göst.

1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...