0 oy
152 göst.
17 Şubat 2021 Doğum kategorisinde (150 puan) sordu
Yemek yerken karnım ağırmaya başladı birkaç gündür.sizde bu haftalarda aynı şeyi yaşayan var mı bayanlar
Gebelik haftası 33+2

1 cevap

0 oy
17 Şubat 2021 (346 puan) cevapladı
Gaz sancisidir belki 
17 Şubat 2021 (150 puan) yorumladı
O da oluyo bu aralar ama yemek yerken gaz sancısı değil resmen karnım ağrıyor
19 Şubat 2021 (346 puan) yorumladı
Bebek buyudugu icin hareketleri bazen canini yakabilir yeri darlasiyo zamanla doktoruna danis yinede
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...