0 oy
273 göst.
17 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar dün hastaneye gittim değerim 10000 cıktı son adet tarihim 11ocak iyimi sizce sanırım 5 haftalık değerim guzelmi ?

3 Cevap

0 oy
17 Şubat 2021 (447 puan) cevapladı
............
-Reklam-
0 oy
17 Şubat 2021 (1,977 puan) cevapladı
Tabiki çok güzel hatta Rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 
0 oy
17 Şubat 2021 (6,107 puan) cevapladı
Maşallah tabiki güzel

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 304 göst.
0 oy
1 cevap 162 göst.
13 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelinn1 (3 puan) sordu
0 oy
4 cevap 392 göst.
10 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynepp1453 (114 puan) sordu
0 oy
3 cevap 430 göst.

1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...