0 oy
351 göst.
16 Şubat 2021 Doğum kategorisinde (14 puan) sordu

merhabalar canlarim 2gun once benim az suyum geldi nette arasdirdim su geldikden 18- 24saat sonra dogum olur amma ben gittim doktora hic acilma yokmus ve catimda dar kuvuk oldugu icin bebek 3kgdan cok olursa doguramazmisim usmde muayine olundum suyum yerinde ama suyum af edersiniz ic camasirimi islatacak kadar oldu doktor onumuzdeki haftada sezeryana alarim seni dedi anlamiram su gelmis neden acilma yok neden sanci yok ya ben kendim istiyordum dogurum ((

Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
16 Şubat 2021 (1,027 puan) cevapladı
Üzme kendini saglikla doğur bebişin iyi olsun da sezeryan ol ne olcak
16 Şubat 2021 (14 puan) yorumladı
korkuyorum ama bilmem neden
16 Şubat 2021 (1,027 puan) yorumladı
Korkma hic bebeğin de etkilenir
17 Şubat 2021 (14 puan) yorumladı
siz normal dogummu yaptiniz??
17 Şubat 2021 (1,027 puan) yorumladı
Ilk doğumum mecburi normal oldu evet acilmam oldu bunu sezeryan düşünüyorum allah izin verirse
17 Şubat 2021 (14 puan) yorumladı
insallah cok tesekkur ederim canimm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 504 göst.
0 oy
42 cevap 2,522 göst.
28 Ocak 2021 Doğum kategorisinde Hayat _ (716 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,097 göst.
19 Kasım 2020 Doğum kategorisinde Halime!0907 (388 puan) sordu
0 oy
5 cevap 644 göst.
9 Eylül 2020 Doğum kategorisinde Merve Şahin 07 (57 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,022 kullanıcı

...