0 oy
538 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (90 puan) sordu

Bu beşiği kullananlar var mı acaba güzel mi? 

image

Gebelik haftası 24+5

2 Cevap

0 oy
16 Şubat 2021 (222 puan) cevapladı
Anne yani beşik aldım diğerlerinde böyle büyük aldım hiçte yatmadlar icinde
-Reklam-
0 oy
16 Şubat 2021 (3,593 puan) cevapladı
Asla ama asla alma ablam aldı sallanmıyor bir dingildek acayip felaket birşey ya

1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...