0 oy
529 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (382 puan) sordu
Merhabalar suan 36 haftalik hamileyim yatisim verildi hareketlerde azalma varms suyum azalmis bide plasentabon duvarda denildi ne demeknoldugunu bilen varmi acil cevap vereblirmisinz

2 Cevap

0 oy
16 Şubat 2021 (90 puan) cevapladı
Ön tarafa yerleşmiş demek bunda kötü bir şey yok. Nereye yerleştiği belirtilmiş benimkide ön duvarr
-Reklam-
0 oy
16 Şubat 2021 (307 puan) cevapladı
Benimde onde dogum kanalini kapatmadigi surece bi sorun yok   
16 Şubat 2021 (382 puan) yorumladı
Dogum sekli nasil olurnpeki bliomusunz
16 Şubat 2021 (307 puan) yorumladı
Dogum kanalini kapatiyosa sezaryen kapatmiyosa normal bi sorun olmuyo
16 Şubat 2021 (382 puan) yorumladı
Anladm tesekkur ederm smdilik bise dmeediler ne zaman derler acaba
16 Şubat 2021 (307 puan) yorumladı
Bana en basta demisti 15 haftalik gibi onde AMA normal yerlesim diye sonradan ayrintilida da aynisini dedilersiz ayrintili yaptirdiniz mi
16 Şubat 2021 (382 puan) yorumladı
Normaldi ozaman gecen haftada normaldi antreor yaziyodu smdi bugun ön duvar yaziuo

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 250 göst.
4 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Papatya-35 (478 puan) sordu
0 oy
5 cevap 685 göst.
21 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Blablabla (40 puan) sordu
0 oy
2 cevap 372 göst.
0 oy
2 cevap 651 göst.
9 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 06EDA (335 puan) sordu

1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...