0 oy
172 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (115 puan) sordu
Adetim 3 gün gecikti 4 defa gebelik testi yaptım ama hepsin de de silik cizgi cıktı. Bu durumu yaşayan var mı? 

1 cevap

0 oy
16 Şubat 2021 (1,160 puan) cevapladı
Canım 1 tane yapsan yeterli zaten silik olunca da hamilelik var demek sonra da kan verirdin tam ne kadarlık öğrenirdin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 504 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Prensesannesii60 (115 puan) sordu
0 oy
2 cevap 345 göst.
0 oy
6 cevap 1,154 göst.

1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...