0 oy
96 göst.
15 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (62 puan) sordu
5 haftalık hamileyim bugün lekelenme tarzında kanamam olduğu için acile gittim. Doktor bi sıkıntı olmadığını söyledi ama tüpün birinde ödem var dedi embriyoyu etkiler mi.?Böyle bir durum yaşayan var mı ?
Gebelik haftası 5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 410 göst.
0 oy
0 cevap 156 göst.
0 oy
6 cevap 337 göst.
4 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Burcu_59 (549 puan) sordu

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...