0 oy
272 göst.
15 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (90 puan) sordu
Kizlar 5 haftalik hamileyim elim ve ayaklarım cok yaniyor tuzlu seyler yemiyorum ama sis hissediyorum bu normal mi orta yerimden catlayacagim sanki. Bir de cok susuyorum

3 Cevap

0 oy
15 Şubat 2021 (289 puan) cevapladı
Benim de elim ayagim cok yaniyo 19 haftamdayim gece ayagim yorganin disinda yatiyorum resmen
15 Şubat 2021 (90 puan) yorumladı
Canim bende ayni sekilde surekli ayaklarımı yıkıyorum benim daha 5 haftalik
-Reklam-
0 oy
15 Şubat 2021 (1,194 puan) cevapladı
Benim tüm vücudum yanıtı şubatın ortası olmuş hala daha çorap ve mont giymedim kot mont o da elimde insanlar şaşırmasın diye bazen uzerimde..
15 Şubat 2021 (90 puan) yorumladı
Bende artık agliyorum canim bir de şişlik var bende
0 oy
15 Şubat 2021 (3,529 puan) cevapladı
Benim de öyle. Dışarısı kar valla bir şey olmasın diye çorap giydim sonunda. Kış günü çorapsız geziyorum 
15 Şubat 2021 (90 puan) yorumladı
Canim ben corap filanda giymiyorum bide Agrida yaşıyorum yanu

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 833 göst.
0 oy
1 cevap 454 göst.
24 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde &YG2013 yagmur&kerim (207 puan) sordu
0 oy
2 cevap 383 göst.
17 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayferayfer (134 puan) sordu
0 oy
2 cevap 241 göst.
7 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melihaaaa (80 puan) sordu

1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...