Bugün kontrolüm vardı 17+2 haftalığım fakat doktorum cinsiyetini göremedi. Çikolata da yemiştim ama doktorum ne yaptıysa kordondan dolayı göremedi maalesef İnşallah senin miniğinin pozisyonu uygun olur da öğrenirsin
1,512,149 soru
24,665,549 cevap
366,953 kullanıcı