0 oy
341 göst.
30 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu

Hanimlar iyi aksamlar 2 gundur vajinada kaşıntı var..mantar oldu sanirim..carsamba sezaryen dogumum var..dogumu yakun olup boyle sıkıntı yasayan oldu mu??sirkeli su önerenler ve ya deneyenler var mi??

Gebelik haftası 37+5

2 Cevap

0 oy
30 Eylül 2018 (216 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Kesinlikle sirkeli su cok iyi geliyor cnm hatta direk sirek ile taharet et gecms olsun

-Reklam-
0 oy
30 Eylül 2018 (1,249 puan) cevapladı

Bende kaşıntı yok akıntılarım oluyor ona da sirkeli su iyi gwlir mi acaba ?

30 Eylül 2018 (216 puan) yorumladı
Akinti icin idrar yolu enfeksiyonu var kesin cnm ona doktor 1 kullanimlik toz ilac veriyor gittiginde soylersin kasintin varsa sende yap sirkeli su
30 Eylül 2018 (1,129 puan) yorumladı
Nasil sirkeli su tarijfi

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...