0 oy
443 göst.
30 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (236 puan) sordu

Kızlar yağız efe mi yiğit efe mi ben yağız efe istiyorum eşim asker çocuguna yiğit yakışır  yiğit efe olsun diyor kararı bana bıraktı yine de sizce hangisi kızım  için de yaren ismini düşünüyorum eşim istedi bende onayladım aklımda birde melis var bu arada ikiz :))

4 Cevap

0 oy
30 Eylül 2018 (1,654 puan) cevapladı

Yağız da yiğit de ikisi de cok sevdigim isimler :) hangisi olursa olsun gayet guzel olucak kucuk beyin ismi:) 

30 Eylül 2018 (236 puan) yorumladı
Teşekkürler peki kızımın ismi nasıl yaren
30 Eylül 2018 (35 puan) yorumladı
Yağız Efe bence Yaren ile de Yağız uyumlu
30 Eylül 2018 (1,654 puan) yorumladı
Yaren de hos degisik siz begendiyseniz:)
-Reklam-
0 oy
30 Eylül 2018 (1,192 puan) cevapladı

Bence erkek yiğit kız yaren hemde çok uyumlu. Kulağa hoş geliyor

0 oy
30 Eylül 2018 (938 puan) cevapladı

Yağız efe daha güzel ve yeni ısım 

0 oy
30 Eylül 2018 (119 puan) cevapladı

İlk çocuğum yaren ikinci Yağız  ama ikinci isim koymadik

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 599 göst.
0 oy
14 cevap 1,595 göst.
0 oy
11 cevap 893 göst.

1,512,632 soru

24,671,477 cevap

367,283 kullanıcı

...