0 oy
362 göst.
14 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (105 puan) sordu
Kizlar sanki kasıkta yumurta var gibi hissediyorum bazen nazende hamile değilim gibi geliyor ara sıra seyirme gibi sancı gibi hissediyorum ama hissetmeyincede bebeğe birşey oldu diye korkuyorum belirtisiz olmadı normal mi 
Gebelik haftası 11+2

1 cevap

0 oy
14 Şubat 2021 (168 puan) cevapladı
Bak 8 haftalığım ben de tam dediğin gibiyim rahimde ki sancılar gibi değil bana da farlı geliyor gaz mı acaba 
14 Şubat 2021 (105 puan) yorumladı
Bilemiyorum ki bende bebek daha küçücük o değildir :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 109 göst.
0 oy
1 cevap 338 göst.

1,512,150 soru

24,665,552 cevap

366,953 kullanıcı

...